Even bellen met

Bart Schermer

| 1 | 2 | ... | 6 | 7 | 8 |

Even bellen met… Bart Schermer (IMMA)

Nu reizigers steeds slimmere apps op hun smartphone hebben staan, die steeds meer reisinformatie verzamelen en opslaan, besloot het IMMA-team (onderdeel van het thema ITS) serieus werk te maken van privacy.  Zodat de bescherming van persoonsgegevens niet alleen in de wet staat, maar ook door marktpartijen wordt uitgevoerd. Bart Schermer – expert bij juridisch adviesbureau Considerati – werkte aan een slimme manier om privacy een impuls te geven. Aan de telefoon vertelt hij zijn verhaal.

Bart Schermer | ITS | Bedrijven, Reizigers | 27-08-2015

Even bellen met... Katya Ivanova

Katya Ivanova is programmamanager van de regio Maastricht. Als we haar opbellen, is ze net terug van vakantie. Ze vertelt over haar eerste werkdag en haar plannen voor de komende weken. Niet alleen beïnvloedt Maastricht Bereikbaar het reisgedrag van toeristen naar de stad, ook zet ze 'acties' op touw om forenzen slimmer te laten reizen. 

Katya Ivanova | Fiets, Gedrag, Spitsmijden | Bedrijven | Maastricht | 13-08-2015

Even bellen met...Esther de Lange

Binnen Beter Benutten werken veel mensen aan een betere bereikbaarheid. In deze nieuwe rubriek vragen we hen wat dat in de praktijk betekent. Wat hebben ze vandaag bereikt? En hoe hebben ze eigenlijk zelf gereisd? Dit keer bellen we met Esther de Lange, programmamanager Beter Benutten Vervolg, regio Midden-Nederland.

Esther de Lange | Bedrijven, Reizigers | 14-07-2015

Even bellen met… Tom van de Ven (Traxpert)

Binnen Beter Benutten werken veel mensen aan een betere bereikbaarheid. In deze nieuwe rubriek vragen we hen wat dat in de praktijk betekent. Wat hebben ze vandaag bereikt? En welke tip hebben zij voor andere professionals? Dit keer bellen we met Tom van de Ven, ITS-expert bij Traxpert.

Tom van de Ven | ITS | Bedrijven, Reizigers | 01-07-2015

Even bellen met...Anouschka Laheij

Binnen Beter Benutten werken veel mensen aan een betere bereikbaarheid. In deze nieuwe rubriek vragen we hen wat dat in de praktijk betekent. Wat hebben ze vandaag bereikt? En hoe hebben ze eigenlijk zelf gereisd? Dit keer bellen we met Anouschka Laheij, professioneel gespreksleider en dagvoorzitter op de Beter Benutten Resultatendag.

Anouschka Laheij | 16-06-2015
| 1 | 2 | ... | 6 | 7 | 8 |