Save the date 12 april: Hoe betrek je reizigers structureel bij je aanpak?

Save the date 12 april: Hoe betrek je reizigers structureel bij je aanpak?

Hoe zorg je ervoor dat je mensen langere tijd aan je verbindt, dat je ze niet uit het oog verliest nadat ze mee hebben gedaan aan een project en dat je een goed beeld hebt van de wensen en behoeftes van deze reiziger? Die vragen stellen SmartwayZ.NL en De Verkeersonderneming zichzelf. Ze zetten een interactief platform op van waaruit ze werken aan een duurzame relatie met hun 'klanten'. Op 12 april organiseren de twee partijen een bijeenkomst waar ze hun opgedane kennis en geleerde lessen zullen delen.

De mens centraal

Of je nu houdt van fietsen, autorijden, sporten, op de bank hangen of juist helemaal geen toegang hebt tot mobiliteit; iedereen is van meerwaarde voor SmartwayZ.NL en De Verkeersonderneming. De twee organisaties zijn geïnteresseerd in wie je bent en wat je beweegt. Ze stellen je relevante vragen, laten je meedenken over zaken waar je je voor interesseert, sturen je nieuwsberichten over relevante onderwerpen, proberen je te helpen en laten je producten en diensten proberen die binnen je interesses liggen. Of je nu ex-deelnemer bent aan een beloningsproject, kortingsregeling, ambassadeur of iemand die door zijn gebrek aan mobiliteit beperkt wordt. Iedereen is voor SmartwayZ.NL en De Verkeersonderneming van waarde. De één juist omdat hij al tien jaar fietst of zich al jaren interesseert voor allerlei apps, de ander omdat hij reist zoals hij dat al twintig jaar doet.

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via info@verkeersonderneming.nl.

22 februari 2018