Nieuws

Verfijnen

Verwijder geselecteerde filters

1 | 2 | ... | 196 | 197 |

Tanja Telders over de Slimme Kaart

Tanja Telders eigenaresse van modezaak Le Marais in Maastricht is enthousiast over de tool Slimme Kaart die Maastricht Bereikbaar op haar site aanbiedt. "Ik kijk regelmatig op de website van Maastricht Bereikbaar zodat ik de klanten van mijn zaak op de hoogte kan houden van bereikbaarheidsinformatie. Ik was bezig met een nieuwe website voor Le Marais en toen kwam ik de tool tegen waarmee je de Slimme Kaart van Maastricht Bereikbaar kunt implementeren op je eigen website. Dat leek me erg handig, dus ik heb de websitebouwer gevraagd om de parkeerinformatie op de Slimme Kaart te integreren in onze nieuwe website.

P+R en Parkeren | Bedrijven, Reizigers | Maastricht | 04-08-2017

Beter Benutten creëert bewustwording in de Cleantech Regio

‘Beter Benutten past uitstekend bij onze filosofie’, vindt Jos Penninx, portefeuillehouder Duurzame Mobiliteit van de Cleantech Regio. ‘We krijgen in deze regio echt dingen voor elkaar op het gebied van mobiliteit. De afgelopen jaren hebben we succesvol ingezet op de fiets als alternatief voor de auto.’

Stedendriehoek | 02-08-2017

Rotterdam durft te experimenteren voor een goede bereikbaarheid

‘In 2008 startten we de Verkeersonderneming om de verbreding van de A15 te begeleiden. We zijn uitgegroeid tot een partner van Rotterdam op het gebied van mobiliteitsmanagement. Daar zit ook de link met Beter Benutten.’ Aan het woord is Ronald Paul, COO van het Havenbedrijf Rotterdam. ‘Toen Beter Benutten begon, zijn we aangehaakt.’

Rotterdam | 02-08-2017

Haaglanden blijft inzetten op mobiliteitsmanagement

‘In de regio Haaglanden hebben we een lange en succesvolle geschiedenis met mobiliteitsmanagement’, vertelt Bert Mooren, directeur van VNO-NCW West. ‘In 2012 hebben we dat een vervolg gegeven door de samenwerking met Beter Benutten te starten. Ik kijk met veel genoegen terug op die samenwerking.’

Haaglanden | 02-08-2017

Beter Benutten: de succesvolle ontdekkingsreis gaat verder

‘Zes jaar Beter Benutten heeft mooie resultaten opgeleverd: een gezamenlijke regionale aanpak met honderden maatregelen is gerealiseerd.  Dat is gelukt door anders te kijken, met andere partners samen te werken en vooral door aan te sluiten op het gedrag van reizigers en hun reismotieven. Het is mooi om te zien dat deze ontdekkingsreis naar een nieuwe werkwijze en naar nieuwe oplossingsrichtingen steeds meer onderdeel geworden is van onze werkwijze, onder andere in het MIRT’, aldus programmadirecteur Jan-Bert Dijkstra.

02-08-2017
1 | 2 | ... | 196 | 197 |